Tagrenoveringen er i fuld gang

 

Blok 6 er færdig, blok 7 mangler kun lidt, og der arbejdes for fuld kraft på blok 8.

Udskiftning af lejlighedsdøre - informationsmøder

Vi vil gerne informere jer om, hvordan jeres lejlighedsdøre udskiftes. Vi inviterer til et uformelt møde på græsplænen ude foran jeres blok, hvor vi kan tage en dialog om processen.

Her har I også mulighed for at stille spørgsmål. Som plan B, hvis det regner, afholder vi mødet i kælderen under blokken.

Datoer:

Blok 6 – onsdag d. 15. november kl. 17:00-18:00. - ER AFHOLDT.

Blok 7 – onsdag d. 29. november kl. 17:00-18:00.

Blok 8 – onsdag d. 6. december kl. 17:00-18:00

Blok 9 – onsdag d. 13. december kl. 17:00-18:00.

Vi ses 

Venlig hilsen Bestyrelsen og Rasmus (fra Dall-Lindhardtsen)

Datoer for udskiftning af de første lejlighedsdøre

Opgang 16: 8. januar 2024

Opgang 18: 9. januar 2024

Opgang 20: 10. januar 2024

Opgang 10: 11. januar 2024

Opgang 12: 12. januar 2024

Opgang 14: 15. januar 2024

Vær venligst opmærksom på:

Nøglebokse:

  • Der opsættes en plade med nøglebokse i opgangen. Disse sættes op fredag d. 5. januar 2024.
  • Koden til nøgleboksen lægges i hver beboers postkasse (den 5. januar). Det er derfor vigtigt, at postkassen ikke er fyldt op.
  • Vælger beboeren at være hjemme, skal der sættes en seddel på døren om dette.
  • Nøglen skal være tilgængelig i nøgleboks senest kl. 07.00 på dagen for udskiftning.
  • Nøglen skal være afhentet senest kl. 07.00 den efterfølgende dag. Hvis der ligger uafhentede nøgler vil disse så vidt muligt indleveres til ejendomskontoret.

Bemærk:

  • Beboeren skal enten være hjemme eller efterlade en nøgle i den opsatte nøgleboks.
  • Såfremt vi ikke kan få adgang, vil der på beboerens regning blive rekvireret en låsesmed for adgang.
  • Dette er tidligere aftalt med BH samt WTC-advokaterne.
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk